AIWA dalk. ovladani

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 11:43:43 CET 2004

-Ten ovladac s lcd displayem za 1400 Kc to by me docela zajimalo.
-Umi to makra, jak se to programuje a kde se to da koupit?
-Dušan SLvětínský

> Souhlas, ten LCD dalkac jsem dokonce videl uz v bazaru a byl o dost
> levnejsi...

Ok, doba kdy to nekdo vylovil u Conrada v bedne za 10DM a da to do bazaru je
pryc. Bedny jiz nejsou. I kdyz i dnes se to urcite da take sehnat levneji.
Dnes musis koupit celou bednu se vsim sajrajtem a z toho prokalkulovat cenu
+ cestu atd. I kdyz tam mam dobrou pozici, tak se neda nic moc s cenou
delat. A jen tak na okraj.
Kdysi tam se mno byl jeden "pritel" a ten me mel za vydriducha. V bedne nic
nekoupil, co kdyby to bylo vadne. Ale po prijezdu domu chtel ode mne koupit
merak, ktery byl v bedne za 10DM s tim, ze kdyz bude vadny ci vypaleny, tak
mi ho vrati a ja si s nim asi podlozim stul. Nebo ho ode mne koupi za 10DM a
jinak jsem pekna kurva, ze na nem chci "zbohatnout". Tak jsem v nem radeji
vymenil diodu a strelil ho v bazaru. Mimochodem byl to velmi znamy
radioamater a  bastlir.

Jinak jede zde nekdo z ucastniku konfery do Fridrichshafenu na
radioamaterske setkani ?
J. Polivka OK1FJP
jpolivka@mbox.vol.cz