HD od Western Digital

Stanislav Češka scs00
Středa Březen 17 11:43:43 CET 2004

> Pred casem tu nekdo inzeroval nejakou firmu, ktera drzi pro WD zarucni
> servis v CR.
> Nemate nahodou nekdo na ne kontakt???

To jsem byl ja... ale v te firme ani nepracuju, ani s ni nemam nic
spolecneho, takze to neberte ani jako reklamu, ani nejak jinak... :-)

Je to ProCa, sidlila na Zahradnim meste (P-10), ale uz myslim nesidli. Je to
autorizovany dealer WD, takze je jeji povinnost menit disky v zarucni dobe 3
roky od data vyroby. Disk nesmi mit poskozene nalepky, ale to je asi tak
vsechno. Kazdopadne muj kamos tam pracoval a ma s tim zkusenosti, takze
kdyby byly problemy, obratte se na nej >> mailto:palic@seznam.cz <<

Po zarucni dobe samozrejme uz neni sance (muj pripad) :-(

Regards, Stanislav Ceska