Kapacita baterii

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:43:40 CET 2004

On Thu, 1 Jul 1999, Jiri Osoba wrote:

> To je trochu problem, jake napeti oznacite jako vybitou baterii, v
> jakem rezimu ji budete provozovat - na tom vsem je zavisla vnitrni
> struktura vybijeni clanku.

> Nejake hodnoty poskytuje GM katalog, jsou to, dle nasich vlastnich
> zkusenosti, hodnoty, kterych lze dosahnout pouze minimalnim odberem
> po dlouhou dobu.

Prave to mne zajima, jak dlouhou dobu vydrzi zarizeni napajene bateriemi
v rezimu stand-by, kdy je odber radove uA, maximalne nejaka ta desitka uA.

Vetsi odber bude v pracovnim rezimu - nekolik mA, narazove asi cca 100 mA.

Jake napeti oznacim za vybitou baterii:
Potrebuju 5, nebo alespon 4,5 V, takze prichazeji v uvahu
4 tuzkove, nebo 1x 9V destickova se stabilizatorem.

	Pavel Chromy