termoclanek

skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:43:37 CET 2004

Vhodne pro regulaci teploty "mensich" veci a to jak do minusu, tak do plusu. Idealni pro laboratorni ucely (chemie, biologie, atd).
Rozsah teplot pri okoli 25 C je asi 5-60 C (zavisi na referencni teplote, od te asi minus 20 a plus vice nez 30).
Ja jsem pracoval s peltiery 12 V/ 4A.

Slavomir Skopalik

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Petr Simek [SMTP:petrsi@jcu.cz]
Odesl?no:	10. ?ervence 1999 20:16
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	RE: termoclanek

On Sat, 10 Jul 1999 Serych@Panska.CZ wrote:
> Jak jinak by byla udelana klimatizace treba v autech?

Nejspis jako lednicka , coz ?

|                             petrsi@jcu.cz                              |