Pdf to txt

Martin Persich persich
Středa Březen 17 11:43:37 CET 2004

	> Taky bych to tak udelal , kdyby to slo . Pdf , ktere mam jsou
nejak
	> zamcena a jednoduse v nich nejde nic oznacit :-( .
	> Taky se v nich velmi obtizne cte , prekreslovani textu je strasne
	> pomale. Predem rikam , ze mi to delaji jen nektere pdf .

	Pri tvorbe .PDF dokumentu v programu Adobe Acrobat lze nastavit
priznaky, zda-li ma uzivatel mit moznost tisknout, zda-li ma mit moznost
kopirovat text a obrazky. Zablokuje-li se napr. tisk, pak program Acrobat
Reader zobrazi ikonu pro tisk v sede (neaktivni) barve.

	Martin. e-mail: persich@transcon.cz