Simulator EPROM

Tomas kouba kouba
Středa Březen 17 11:43:35 CET 2004

On Wednesday, July 14, 1999 9:46 AM, Straka Matus
[SMTP:magpie@pobox.sk] wrote:
> Od: Tomas kouba <kouba@hw.cz>
>
> Tak ja mam ten simulator postaveny, dosku mam od SEMACHu. Simulator
> funguje
> fajn, program som si napisal znovu sam. Ale spatne sa pamat citat
> neda, ja
> sam
> to chcel na verifikaciu, ci je to spravne zapisane. Neda sa citat
> preto,
> lebo na SEMACH
> doske nie je prepojeny signal /RD obvodu 8255 (mozno len v mojej
> verzii).

Nejsem autorem, a nevim kolik zmen simulator EPROM doznal. Ve verzi
uverejnene na nasem webu je signal /RD pripojen na pin 6 obvodu IC2
(Q3 obvodu 74374). Deska ma na sobe rok 1997. Zkontroloval jsem to se
svym simulatorem (deska od Semachu) a souhlasi. Deska je oboustranna,
prokovena.

> Pamati SRAM 32kb v "uzkej" sa na Slovensku vobec nedaju zohnat,
>  nakoniec
> som vybrakoval
> stary 486kovy board.

To je nam lito, neni vsak zatim v nasich silach kontrolovat
dostupnost soucastek i na Slovensku.

Mimochodem proc jste si napsal novy program? Co Vam na nasem vadilo?
Ptam jen tak ze zvedavosti.

Tomas

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba@hw.cz>