Jak urychlit vzorkovaci smycku

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:35 CET 2004

On Thu, 15 Jul 1999, skopalik wrote:

> Jaka je frekvence na vystupu cidla ?
> Pokud je pod asi 30KHz, tak by se dalu pouzit preruseni od LPT, ja jsem
> si stavel generator na LPT a dostal jsem se podle typu PC ad 20kHz az do
> asi 70kHz. Cas pak cist z citace casu (obvod8253).

To nepujde - to je prevodnik teplota/strida - tedy nemerim kmitocet (to by
nebyl problem) ale potrebuju nasbirat urcite mnozstvi vzorku na periodu
abych mohl urcit teplotu - cim vic vzorku - tim vetsi presnost.
Perioda je asi 0.3ms az 3ms dle teploty - optimalni by byla minimalni
perioda 1ms - to by se dalo v pohode vzorkovat i slabsim PC...

|                             petrsi@jcu.cz                              |