Prevodnik S/PDIF - optika

Lubos Voros lubos-sw
Středa Březen 17 11:43:33 CET 2004

> THIS MESSAGE IS IN MIME FORMAT. Since your mail reader does not understand
this format, some or all of this message may not be legible.

--MS_Mac_OE_3014978550_5009990_MIME_Part

Uz davnejsie som to skusal a chodilo to dobre, az na to, ze som to
nedotiahol do konca. Mne to chodilo z HC obvodmy. Velmi su doleziteobvody na
strane optiky a na ich nastaveni. Schemu od toho zapojenia som mal z netu,
ale zial asi pred rokom mi odisiel HDD a snim aj moje pokusy. Ak sa nemylim
tak aj v elektore to bolo publikovane.
Urcite to nebude nachalne na pouzite logicke obvody ak su pouzite I. trieda.
Lubos

--

--MS_Mac_OE_3014978550_5009990_MIME_Part

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Re: Prevodnik S/PDIF - optika</TITLE>
</HEAD>
<BODY BGCOLOR=3D"#FFFFFF">
<FONT SIZE=3D"0"><FONT FACE=3D"Geneva">Uz davnejsie som to skusal a chodilo to =
[...]
moje pokusy. Ak sa nemylim tak aj v elektore to bolo publikovane.<BR>
Urcite to nebude nachalne na pouzite logicke obvody ak su pouzite I. trieda=
. <BR>
Lubos<BR>
<BR>
<BR>
&gt; Ahoj,<BR>
&gt; nepokousel se nekdo stavet subj. ? Jaky s tim mate zkusenosti ? <BR>
&gt; Nasel jsem na webu navod ve kterym je pouzity obvod 74HCU04, <BR>
&gt; nevite jaky je rozdil mezi HCU a HCT, s tim HCT mi to nefungovalo a <B=

&gt; HCU jsem zatim nesehnal.<BR>
&gt; Milan P.<BR>
&gt; <BR>
&gt; <BR>
<BR>
<BR>
-- <BR>
<BR>
</FONT></FONT>
</BODY>
</HTML>

--MS_Mac_OE_3014978550_5009990_MIME_Part--