Jak urychlit vzorkovaci smycku

skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:43:32 CET 2004

Ja jsem na studiich programoval DSP56002 a DSP56303 od motoroly, tak by je pouzil, aneb kazda liska chvali svuj ocas.
Jen tak pro zajimavost, dela se spousta mericich karet, ktere tuto problematiku resi.

ing. Slavomir Skopalik

=======================================
DEL a.s. Servisni stredisko
Olomoucka 355
Marianske udoli 783 65

Tel: 068 535 35 48     Fax: 068 535 23 64
e-mail: skopalik@atlas.cz
=======================================

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Jaromir Subcik [SMTP:subcik@jablotron.cz]
Odesl?no:	19. ?ervence 1999 8:09
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	Re: Jak urychlit vzorkovaci smycku

> No v podstate se dostavate na rychlost 1Mvzorku za sec. Na PC 386/40
> udelam asi 666Kvzorku za sec a na P100 asi 2xvic. Netvrdim ze to s
> jednocipem nejde - kdyz budete chtit vzorkovat 10 smycek budete
> potrebovat nekam ulozit 10x2x16bitu tedy asi 40B - to muze jit. Jenze kdyz
> delate 8 kanalu zacne byt na atmelu 2051 tesno a potrebujete neco vetsiho
> a drazsiho ..

Tak se zajmem sleduji tuto debatu a ted zrovna mne zaujalo, ze na
PC 386/40 se da vzorkovat 666k a to treba na 10 smyckach ?
Nebude to pak pomalejsi ? No a tak mne napada - coz spojit
vyhody obou? Dat na vzorkovani vstupu jednocip /nebo na kazdy
kanal jeden "mrnous", napr. PIC12C508/, ktery na seriovy /nebo
paralelni/ port posle vysledek mereni a uzivatelske rozhrani
"komfortne" programovat na PC.

Jarda
Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962