Platinove cidlo (drive: SMT 160 )

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:32 CET 2004

>No pokud to je opravdu do 1000C, tak by vyhovovalo,
>pokud neni linearni, to mi moc nevadi, ja potrebuju merit na
>stupne a nejaka ta odchylka se snese...

Samotna platina taje pri >2000 stupnich, ale tady rozhoduje hlavne
provedeni ostatnich casti, izolace, nostneho telistka, vyvodu... Treba
kdybychom meli vice informaci o Vasich pozadavcich na teplotni cidlo, mohli
bychom Vam lepe poradit, ale pokud se jenom utrzkovite zminite, tak nema
cenu strefovat se do Vasi aplikace naslepo.

Ohledne odchylky - podivejte se na krivku zavislosti R-t a rozhodnete se
sam, jestli je odchylka od linearity jeste v pripustnych mezich anebo
jestli je s tim neco potreba delat.

Krome toho odporova cidla nejsou jedina na svete :-)

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/