Prevodnik S/PDIF - optika

Lubos Voros lubos-sw
Středa Březen 17 11:43:32 CET 2004

> THIS MESSAGE IS IN MIME FORMAT. Since your mail reader does not understand
this format, some or all of this message may not be legible.

--MS_Mac_OE_3015228544_762809_MIME_Part

Este k tym verziam HC, HCU atd. Pozeral som Motorola katalog logickych
obvodov a oni sa tie obvody moc nelisia. maju odchylky parametrov ako je
max. input a ouput napatie (plus minust od Ucc), ale moc tie rozdiely nie su
citelne pre tento typ zapojenia, kde je skoro jedno aky maximalny prikon a
uroven log. sisgnalov. Treba davat pozor na kvaline tvarovanie signalu pri
prevodoch z TTL (CMOS) urovni na optiku a spat. Ani frekfencne to nie je
kriticke. Mne to chodilo na preve zapojenie aj ked som nepouzil original
(navrhnuty) opticky clen. Nie som schopny si spomenut, kde som to bidel. Ak
by ma to napadlo, tak ti to poslem, ak to este niekde existuje. Mna tato
tema tiez zaujima a chcel by som sa jej zacat venovat. Zostil som, ze ceny
Laser unitov rapidne klesly a je mozne ich zohnat uz od 800,-, co je velmi
pozitivne.

Lubos

--

--MS_Mac_OE_3015228544_762809_MIME_Part

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Re: Prevodnik S/PDIF - optika</TITLE>
</HEAD>
<BODY BGCOLOR=3D"#FFFFFF">
<FONT SIZE=3D"0"><FONT FACE=3D"Geneva">Este k tym verziam HC, HCU atd. Pozeral =
[...]
,-, co je velmi pozitivne.<BR>
<BR>
Lubos<BR>
<BR>
<BR>
<BR>
&gt;&gt; <BR>
&gt;&gt; Uz davnejsie som to skusal a chodilo to dobre, az na to, ze som to=
 <BR>
&gt;&gt; nedotiahol do konca. Mne to chodilo z HC obvodmy. Velmi su dolezit=
eobvody<BR>
&gt;&gt; na strane optiky a na ich nastaveni. Schemu od toho zapojenia som =
mal z<BR>
&gt;&gt; netu, ale zial asi pred rokom mi odisiel HDD a snim aj moje pokusy=
. Ak sa<BR>
&gt;&gt; nemylim tak aj v elektore to bolo publikovane. Urcite to nebude na=
chalne<BR>
&gt;&gt; na pouzite logicke obvody ak su pouzite I. trieda. Lubos<BR>
&gt;&gt; <BR>
&gt; Aha, diky. Zkousel jsem jen zapojeni typu &quot;vrabci hnizdo&quot; a =
nejspis <BR>
&gt; jsem tam nekde udelal chybu. Zkusim to jeste zkontrolovat.<BR>
&gt; Diky za ten HCU.<BR>
&gt; Milan Palicka<BR>
&gt; <BR>
&gt; <BR>
<BR>
<BR>
-- <BR>
<BR>
</FONT></FONT>
</BODY>
</HTML>

--MS_Mac_OE_3015228544_762809_MIME_Part--