Simulator PIC ?

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:43:32 CET 2004

Snail Instruments wrote:

> do
> Konkretne do 1024 slov programu, cili akorat zaplni 12C509. Free verze tez
> umi je 8 a 16 bitovou aritmetiku. Kompilator ma dale pomerne daleko do ANSI
> C, nestandardnich rozsireni je opravdu rada, kuprikladu prace s
> konstantnimi retezci.

No ak treba standart C, tak potom ozaj len IAR... Ale pri tej cene sa radsej
pohram dva vecery s tym kodom a za usetrene pojdem niekam k vode. :o)

> Ano, ale az v plne verzi za penize, pro free verzi bych se vyrazy
> "absolutne super" a "perfektne promakane" bal pouzit. Optimalizace je ve
> free verzi opravdu oklestena.

Clovek zvyknuty na HC11 chvilami zasne... Je to predsa free, a tak to treba aj
brat.

> Da se dokonce pouzivat in-line assembler, ale to asi trochu odbihame...
> Hadal bych, ze pozadavek na Cecko nebyl zpusoben nadmernou komplexnosti
> aplikace, ale spise tim, ze tazateli pri vysloveni slova assembler
> naskakuje husi kuze, na cele vyrazi studeny pot a meknou kolena (ale mohu
> se mylit ;-).

To bude asi ten pravy dovod, zvlast ak clovek este nema dobre v krvi myslenie
"architektura a-la PIC". Inak chce to trochu casu, potom je to uz aj tak jedno.

> Coz ponekud ostre kontrastuje s cenou PIC12C508 ;-)

Suma sumarum je to zdarma, ale treba zit s niektorymi nedostatkami. Podla mna, je
to idealne, aj ked to nie je "uplne super".  :o)))

Andrej