Platinove cidlo (drive: SMT 160 )

Tomas kouba kouba
Středa Březen 17 11:43:31 CET 2004

On Monday, July 19, 1999 4:37 PM, Straka Matus [SMTP:magpie@pobox.sk]
wrote:

> Myslim ze termoclanok. Su to zvarene dva kovy, a teplo na ich spoji

Urcite termoclanek. Napeti je umerne rozdilu teplot horkeho
(spojeneho) a studeneho konce. To znamena, ze kdyz bude plavat
teplota v mistnosti, tak bez nejake kompenzace bude stejne tak plavat
udaj. Napeti je nekde od 5 do 60 uV/C (mikroVolt na stupen). Linearni
termoclanky moc nejsou. Bezne vsak staci pet az sest useku, ve
kterych se za linearni povazuje. Videl jsem na termoclanek primo i
obvod, ktery dela jak studeny konec (kompenzaci) tak linearizaci.
Jmenuje se to LT1025. Jinak se drive pouzival prechod tranzistoru a
linearizace diody+odpory.

Tomas

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba@hw.cz>