XY 4160

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 11:43:30 CET 2004

> Jsem tez stastnym majitelem XY4160. Tento plotr umi asi 59 prikazu
> HPGL. Pozaduje vsak velmi striktne psani ; za kazdym prikazem. Drivery
> ve WIN je tam nedavaji. Napsal jsem si program ve VB a ten je tam doplni
> a je to OK (klidne ho poskytnu, ale zadny komfort ovladani necekejte).
>  Zakladni HPGL kod generuji driverem pro HP7475, dam tisk do
> souboru, postvu na to doplnovac stredniku a vysledny soubor poslu na
> port. Trochu komplikovane,lepsi by bylo napsat driver, ale to neumim.
> Pred pokusy doporucuji zkontrolovat DIP switche, v mem pripade nebyly
> [...]

 Zdravim
omlouvam se ze neodpovidam hned, ale byl jsem mimo bydliste (to
vite prazdniny :-))
O te veci s temi stredniky uz vim, dokonce mi to povedel ten clovek
od ktereho jsem si to koupil. Myslel jsem jestli neexistuje jeste
nejaky jiny driver, ale jak to tak vypada tak asi ne :-(
Protoze driver pro Win taky napsat neumim tak jsem se rozhodl ze
to skusim vyresit hardwareove. Tzn. mezi plotr a pocitac vrazim
Atmela a ten tam ty stredniky doplni stejne jako to dela ten
programek. Uz na tom zacinam pracovat ale nevim kdy to budu mit
hotovy...
V tom manualu v nemcine je popis HPGL prikazu, popis
komunikace (RS 232, hardware handshake) a taky vyznam toho dip
switche. Z pameti to nevim presne, ale prvni ctyri sw. jsou pro
nastaveni rychlosti a ty zbyle ctyri pro nastaveni parity, poctu
datovych bitu a poctu stop bitu. Jestli chcete muzu se na to
podivat a zjistit to presneji.

P.S. nebudu se rozhodne zlobit kdyz mi ten programek poslete