Detektor radaru

Stanislav Èeška scs00
Středa Březen 17 11:43:30 CET 2004

> nezkouseli jste stavet neco podobneho ? Zajimala by mne obecne
> problematika a pripadne realne zkusenosti. Zda se da vubec postavit
> pouzitelne zarizeni v cene tisicu, pripadne s jakymi komplikacemi
> je nutne pocitat ....

Reseni existuje: JEZDIT JAKO CLOVEK. Povolena rychlost vetsinou ma sve
opodstatneni a pokud je nekde instalovan radar, tak je to jedine na
problemovem useku, nebo na useku, kde dochazi casto k porusovani predpisu.
Napriklad bez statickeho radaru si vypadovku z Barrandovskeho mostu nedokazu
predstavit.

Pokud ovsem chcete neco stavet, neshanejte to na webu. Zahranicni
konstrukce, i ty ze zemi EU, na cesky RAMER nemaji. Na svete je hromada
vzajemne inkompatibilnich systemu a kazda zeme ma neco jineho. V Cechach
tohle asi budete tezko shanet, maximalne si postavite detektor mobilu.

Regards, Stanislav Ceska