Optotriak spinamy v 0, jak to funguje ?

Zdeněk Janiš medusa
Středa Březen 17 11:43:30 CET 2004

Ahoj,

OK, ale fungovalo by to pokud by tam nebyl seriovy odpor?
Tam nastane problem pouze pokud se snazim tim trakem premostit
serovy odpor...

                                            Medusa

----- Original Message -----
From: <Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, July 20, 1999 8:23 AM
Subject: RE: Optotriak spinamy v 0, jak to funguje ?

Vetsi triaky a tyristory potrebuji do G dost velky proud aby vubec seply
(radove desitky az 100 mA) Muze se Vam stat, ze budici obvod proste
nedoda dostatecny proud na sepnuti triaku. Mel jsem ted podobny problem,
chtel jsem spinat Tyristor KT701 z vystupu LM311. Bohuzel ten LM311
proste nebyl schopen dostatecny proud (50 - 70mA)do G dodat a tyristor
nesepnul. Musel jsem to posilit tranzistorem a pak to fungovalo.

Martin - OK1UGA