Optotriak spinamy v 0, jak to funguje ?

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:30 CET 2004

On Wed, 21 Jul 1999, [iso-8859-2] Zdeněk Janiš wrote:

> Ahoj,
>
> OK, ale fungovalo by to pokud by tam nebyl seriovy odpor?
> Tam nastane problem pouze pokud se snazim tim trakem premostit
> serovy odpor...

Nevim - vetsina silnejsich triaku potrebuje asi 100mA aby nerozeply,
zalezi na typu. Na tohle je lepsi rele a nebo vubec nejlepsi termistor
NTC jako je v PC zdrojich - jednoduche zapojeni.

Mimochodem - nevite nekdo kde a za kolik sehnat termistor ktery ma
asi 50 Ohm pri 20ti stupnich, pak sleze pod 5 Ohm pri 80 stupnich
a ma primerenou velikost aby vydrzel proud 0.25-1A ?

|                             petrsi@jcu.cz                              |