Detektor radaru

Zdenek Syrovatka z.syrovatka
Středa Březen 17 11:43:29 CET 2004

Ja nekde nejake zapojeni urcite mam, budto vyslo kdysi v AR nebo spis to mam
od nekoho ofocene. Je to docela jednoduche a pry to funguje. Totiz nevim zda
se od te doby nezmenily kmitocty, to zapojeni bude stare skoro 10 let.
Zacatkem srpna bych se mohl pokusit to najit.

> Zvlast dojemne je to napr. na "dalnici" Praha-Hradec Kralove, kterou =
> postavili hrbatou. Mozna to vadi tezkym kamionum, to nemohu posoudit. =
> Ale pro ostatni provoz je omezeni na 80 km/h tezka buzerace.

No, kdyz uvazime ze pri rychlosti 80 km/h jedu tu dalnici 30 minut a pri 130
km/h 18, 5 minut, tak mi to jako buzerace nepripada. Usetrim 11,5 minut a
ohrozim pri tom sebe a spoustu dalsich lidi, kteri by treba chteli predjet
Avii, ktera se plouzi 60 a nevsimnou si a nepocitaji s tim, ze se za nimi
riti nejaky silenec.
Myslim ze podstatne neni to, zda jsou ta omezeni opravnena, ale aby je
dodrzovali vsichni (anebo nikdo). Pak bude provoz bezpecny.

Zdenek