Detektor radaru

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:29 CET 2004

On Wed, 21 Jul 1999, Zdenek Syrovatka wrote:

> Ja nekde nejake zapojeni urcite mam, budto vyslo kdysi v AR nebo spis to mam
> od nekoho ofocene. Je to docela jednoduche a pry to funguje. Totiz nevim zda
> se od te doby nezmenily kmitocty, to zapojeni bude stare skoro 10 let.
> Zacatkem srpna bych se mohl pokusit to najit.

Pokud myslite to jak je tam pouzity kondenzator zapojeny na vstup IO 1458
kde rezonancni obvod tvori nozicku kondernzatoru (L) s polu s jeho vlastni
kapacitou, tak to hledat nemusite - to mam taky. Jen mi to pripada jako
detektor vseho ...

> No, kdyz uvazime ze pri rychlosti 80 km/h jedu tu dalnici 30 minut a pri 130
> km/h 18, 5 minut, tak mi to jako buzerace nepripada. Usetrim 11,5 minut a
> ohrozim pri tom sebe a spoustu dalsich lidi, kteri by treba chteli predjet
> Avii, ktera se plouzi 60 a nevsimnou si a nepocitaji s tim, ze se za nimi
> riti nejaky silenec.
> Myslim ze podstatne neni to, zda jsou ta omezeni opravnena, ale aby je
> dodrzovali vsichni (anebo nikdo). Pak bude provoz bezpecny.

Ano - ale tyhle nebezpecne situace vytvareji predevsim lide kteri daji na
rovny a siroky usek 80 jen proto ze tam driv nekdo jel vic a na tech
hrbech mu spadl naklad z korby. -Melo by tam byt jen upozorneni ale nac
omezovat i ty kterym to nevadi ???

|                             petrsi@jcu.cz                              |