Soft.

Stepan Husek husek
Středa Březen 17 11:43:29 CET 2004

>Viete mi odporucit, nejaky soft na navrh plosnych spojov?
>Nejaky jednoduchy shareware, nejdem stavat MainBoardy.

Tech SW je u nas dost. V prvni rade si musite rozmyslet, jak velke
desky asi tak budete delat a orientacni pocet soucastek. Pak zvolite
bud nejakou demo verzi (napr. do 40 soucastek nebo plochy 100x80 mm)
nebo si poridite CD Ferda Mravenec (prodava GM, meli by to mit i
na Slovensku), kde je za cenu kolem 500 (u nas 490 Kc) NEOMEZENA
verze Ferdy Mravence 3.5. Jeji jedinou chybou je, ze nema editor
schematu. Ale da se vyrobit rucne netlist (a nebo si taky muzete sam
na to neco naprogramovat), a pak mate k dispozici i jednoduchy
autorouter. Ma to i minimalni HW naroky.

	Vice podrobnosti hledejte v archivu HW serveru, koncem
brezna a zacatkem dubna tohoto roku probehla debata na toto tema
v teto konferenci. Jako klicove slovo hledejte "Formica".
Pokud to nenajdete, nektere klicove texty mam ulozeny a mohu
je poslat.

Stepan Husek
husek@datis.cdrail.cz