Seriova mys na PS2

Bizub Martin Ing. BizuM
Středa Březen 17 11:43:28 CET 2004

Mam seriovu mysku Genius NetScroll a chcel by som ju zapojit cez PS2 port.
Skusal som kupene redukcie, ale ani jedna mi nefungovala, odskusal som to na
4PC.
Ked som redukciu vratil, a kupil si ju niekto iny, tak jemu to fungovalo.
Mam Pentium mendocino 366, MB Procomp 763 BX chipset.
Je niejaky rozdiel v signaloch v seriovom porte a PS2 porte?
Vie mi niekto vysvetlit, preco to niekde funguje a niekde nie a ci je nejaka
sanca rozchodit mys pod PS2.

S pozdravom,

Ing.Martin Bizub
poradca pre poistenie pravnickych a podnikajucich fyzickych osob
SLOVENSKA POISTOVNA a.s. , pobocka Trebisov

M.R.Stefanika 2393/25, 075 01 Trebisov, Slovak Republic
Tel.:+421(0)948 713227, 6724430 ; Fax:+421(0)948   6725739
mailto:bizum@tv.spas.sk  ;  http://www.spas.sk