Detektor radaru

Stanislav Češka scs00
Středa Březen 17 11:43:28 CET 2004

> buzeracnich usecich, kde je omezeni naprosto zbytecne. Tam na to totiz =
> nejvic ridicu kasle, a tudiz se tam vybere nejvic penez do obecniho =
> rozpoctu. (Malokdo vi, ze ty penize, ktere policajti nestrci rovnou do =

Mam pocit ze prilis precenujete inteligenci ridicu.

> No, to je konecne jadro veci. Jestli jsem vas predchazejicim vylevem moc =
> neotravil, zkuste mi prosim vysvetlit, v cem je ten problem? Mel jsem za =
> to, ze radiova pasma pouzitelna pro radar jsou celosvetove (nebo aspon =
> celoevropsky) rozdelena zhruba stejne? Ze se u nas pouziva 10GHz? Nebo =
> je problem v citlivosti? Antiradar bych stavet nechtel, ani neumel, ale =
> stejne by mne to zajimalo.

Pokud postavite sirokopasmovy prijimac, vezme vam skutecne cele pasmo a bude
fungovat po celem svete (samozrejme mimo sonaru a laserovych meridel). Ale
take pobere signal vseho ostatniho, co vysila v okoli. Mozna se to da
rozeznat sluchem z audio vystupu, ale i tak nic moc. Pokud postavite
specielni detektor pro nejaky radar, nepojede vam to s ostatnimi typy. Chtel
jsem jenom rict, ze nas RAMER je unikatni a na zapad teprve pronika, takze
zapadni zdroje specializovany detektor tohoto radaru nemaji.

A jeste k te bezpecnosti na dalnici...uvedomujete si, co udelate, kdyz vam
zacne pipat antiradar? Jisteze okamzite instinktivne seslapnete brzdu. A
vite, co udela ten, co jede za vami? Pokud vam "jenom" zboura kufr, mate co
si zaslouzite, ale pokud se zabije, pujdete si asi sednout. A to je
ohrozeni, cili zavaznejsi prestupek (ne-li zlocin), nez prekroceni
rychlosti.

Me se tohle tema vlastne vubec netyka, ja mam trabanta :-) Ale i tak bych
byl nerad, kdyby me nekdo z podobnych duvodu zabil.

Regards, Stanislav Ceska