Detektor radaru

Stanislav Češka scs00
Středa Březen 17 11:43:27 CET 2004


> Ridic nesmi snizit NAHLE rychlost jizdy nebo NAHLE zastavit ,pokud to
> nevyzaduje bezpecnost silnicniho provozu.
> Coz v nasem pripade s radarem se jedna spise o nebezpecnost silnicniho
> provozu.

Souhlas - k tomu snad neni co dodat.

A jeste pro p.Krale, ktery se tak boji Trabantu a jinych "beckovych" aut:
Rekl bych k tomu asi tolik, ze ja mam na dalnici naopak obrovsky strach z
modernich vozu, tedy i z vaseho BMW. Z vozu, ktere jsou tak bezpecne, ze
dovoluji ridici riskovat. Ta vase brzdna draha 36m je totiz zarukou bezpeci
pro vas (a to i tak buh vi jestli, staci LIAZka za vami), ale obrovskym
rizikem pro ostatni ridice. Dokud mel kazdy na pameti, ze se zabije, kdyz
udela chybu, jezdilo se slusne. Lec airbagy, ABS, deformacni zony a jine
"vymozenosti" naucili lidi lehkomyslnosti. O tom svedci i vase spolehani na
vlastnosti sveho vozu.

Odbehnul jsem od tematu detektor radaru a diskuse se trochu rozbiha. Mozna
je ten pravy cas zanechat bezpecnosti silnicniho provozu a nechat konferenci
puvodnimu ucelu.

Regards, Stanislav Ceska

============================================================================
Personal email (with pager notification): mailto:sceska@podvodnik.cz
Office email (without the notification): mailto:stanislav.ceska@roche.com
Email for mailing lists: mailto:sceska0@seznam.cz
Email for mailing lists: mailto:scs00@atlas.cz
Pager email  (SMS, up to 135 chars): mailto:stanislav.ceska@sms.paegas.cz
Homepage (WWW): http://ceska.cjb.net
Phone + SMS: +420 (603) 479940
ICQ UIN 19481186
============================================================================
DSS key fingerprint: BF27 09CB 5434 2DEB 8FE5  3114 7C6F A2DA F2E8 0421
============================================================================






Další informace o konferenci Hw-list