LPT-cislovani

Ing. Jiri Dobry ml. jido
Středa Březen 17 11:45:23 CET 2004

>Zajimalo by me, jak se maji spravne cislovat paralelni porty (LPT1-
>LPT3). V dokumentaci SysMan je napsano, ze se cisluji postupne 3bcH,
>378H, 278H, ale ruzne programy si to delaji jak chteji a je v tom
>binec. (treba 378H,278H,3bcH)
>
>Diky, Pavel
>
>PS: Hodne stesti do noveho roku

Pro BIOS a take Windows je cislovani dano tak, ze se prohledavaji cisla od
3bcH, 378H, 278H. Nejdrive nalezeny ma nejnissi cislo. Bohuzel nektere
programy maji cisla napsana "natvrdo".

To se da i vyuzit. Pokud takovyto "blby" program vyzaduje port vetsinou
378H, a chcete mit zaroven pripojenou tiskarnu na LPT1  tak staci aby
tiskarnovy port mel adresu 3bcH. Potom LPT1=3bcH a LPT2=378H.

                                Ahoj Jirka

PS: Hodne stesti do noveho roku vsem!