AVR

Vladimír Zavadil xzavadiv
Středa Březen 17 11:45:21 CET 2004

    Male upozorneni AVR neni '51 ale riscovy procesor a to, ze PIC ma pri 20MHz za 200ns
instrukci tak AVR za tu dobu udela 3 a to jeste na 16MHz

PS: tady na konferenci nekdo psal , ze "dva roky stara vec neni novinka".
To jeste neznamena, ze AVRka nepatrej mezi nejnovejsi brouky.

Jinak kazda diskuse dobra.

                                                                            Vladimir Zavadil
                                                                            xzavadiv@feld.cvut.cz