CD-ROM

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:45:20 CET 2004

On Thu, 7 Jan 1999 Tomas.Kapostas@asdo.se wrote:

> No to este vobec neznamena, ze mas optiku O.K.
> Ties som toho nazoru, ze si ju precisti - ak vlozis dnu cdcko, tak =
> optika
> skusi zaostrit na ten vnutorny leskly pruh.
> Ak sa jej to nepodari, tak CDcko ani neroztoci - mysli si, ze tam nie =
> je!!!
> TOMI.

ja mam par odpraslklych toshib ktere delaly to, ze po vlozeni cedecka s
nim trochu cukly a neroztocily - overil jsem ze je to vadnym broukem na
ovladani motorku - kdyz jsem ruco cedeckem otacel delalo to
chhchchchchchch.. - jakoby odesla jedna faze motorku. Zajimave je ze po
pul roce se ten svab spravil a pak to asi 5 minut jelo - asi nejaky
prorazeny pn prechod.

Lada

> =3D
> ale =3D
> =3D
> =3D

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/