PC karta PnP

Ondřej Pavelka onpa
Středa Březen 17 11:45:19 CET 2004

Kolegove,
poridil jsem si zvukovku PnP shitechnologie. Pracovala, dokud jsem
se kvuli jine karte nerozhodl zmenit preruseni nebo DMA,
uz ani nevim co, ale od te doby nejede. Zkusil jsem ji strcit do nekolika
boardu
Matsonic 571, I Tomato VX, ale po kontrole pameti, kdy se vypisuje tabulka
co vsechno ma pocitac v sobe se cely scot kousne v okamtiku, kdy
ma vypsat PnP zarizeni. Tak jsem to zkusil v obycejnem 486 boardu
bez podpory PnP, ael nesel mi zase spusti program pro instalaci
te zvukovky - kousalo se to. Jde s tou podelanou kartou udelat neco jineho,
nez ji vyhodit ? Je na ni nejaka seriova eepromka 93cosi.

Onpa.