Ozvuceni z auta

Stanislav Èeška sceska
Středa Březen 17 11:45:18 CET 2004

Zminovane reproduktory vcetne majaku VB sem videl vloni v ELSA BAZARU ve
Skolske ulici na Praze 1. Nevim uz za kolik byly, jen vim,
ze jeden znamy je pouzil jako vyskove repro do beden a hralo to :-) Takze
podle me jsou vcelku sehnatelne. Akorat doporucuju pred montazi na auto
odstranit majak, nebo ho prebarvit, protoze modra barva je vyhrazena...

Mimochodem, kdyz uz sem zase u tech repro, nemate nekdo graf cetnosti
vyskytu kmitoctu ruznych druhu hudby (klasika, techno, rock atd..)
Je to graf kde na ose X je f (log), na ose Y cetnost vyskytu a je tam pro
kazdej typ hudby jedna krivka, takze se clovek dozvi, kde ten
danej typ zacina, kde konci, jaky pasmo pouziva nejcastejc... Popr. jeste
cetnost vyskytu slozitych neharmonickych signalu, jejiz verna reprodukce
vyzaduje zpracovani vetsiho poctu harmonickych a tudiz je treba
predimenzovat vyskovou cast retezce...

Stanislav Ceska