CD-ROM

Schmidt Jan schmidt
Středa Březen 17 11:45:18 CET 2004

Mel jsem nekolik let Mitsumi FX600 a mel jsem problemy s vypalovanymi =
CD
zvlaste s multi sesion  - po vlozeni CD udelala pokus o nacteni, nebo =
se
vubec nerozjela. Pripadne zacala na chvily fungovat po nekolika
vysunutich a  zasunutich CD. Jednoho dne jsem  mechaniku rozebral. =
Nasel
jsem 4 trimry. Pokusy jsem prisel na to, ze se da posunout oblast kde
zacina najizdet a zaostrovat i velikosost vysunuti  laseru( na to
stacily 2 trimry  - jen urcit, kter=FD na co je bohuzel v tom =
neporadim,
to bude taky od mechaniky jine).
 Nejaky cas  jsem ji jeste pouzival na vytahnuti dat ze zborcenych
vypalu CD tj. z predchozich  oblasti. Mel jsem ji rozebranou na PC a
kazdy sesion na CD zaostroval  extra. Vim, ze slo o vyjimku nebo=BB  =
tyto
mechaniky bezne multi sesion umi. Mozna je to i tvuj pripad, ale nevim
zda tam budou ty trimry, proto=BEe ne kazda mechanika je ma takto
uzpusobeny. Je pravda, ze jsem ji pak horko tezko daval do stavu aby
hrala Audio CD. Pokud tam ty trimry najdes muzes aspon vyzkouset, zda =
ta
tva optika je vskutku OK mela by se v urcite pozici chytat.
Jsem pouze amater a proto berte muj prispevek s rezervou byl jsem v te
debe odhodlan koupit novou mechaniku CD, takze nebylo co ztratit. =
Slysel
jsem ze seridit CD bez toho kalibracniho CD nejde nikdy dokonale do
puvodniho stavu, ale ja jsem byl spokojen.

By  Jan

	-----P=F9vodn=ED zpr=E1va-----
	Od:	Vladimir Myslik [SMTP:xmyslik@Aldebaran.feld.cvut.cz]
	Odesl=E1no:	7. ledna 1999 18:26