TCP/IP-Flexnet

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:18 CET 2004

no taky jsem to kdysi marne shanel. Nakonec jsem byl donucen si to napsat
(na AVR). Ale je to soucasti komercniho zarizeni, ktere jsem delal na
zakazku a kdybych to pustil, tak by me zakaznik asi zabil :-(((  Muzu ale
pripadne poradit nebo dat odkazy na vsechny potrebne materialy, pokud by o
to nekdo stal...
            To me privadi k dotazu: nemuze nekdo poskytnout klienta TCP/IP
pro i51 nebo AVR, nebo adresu kde ho ziskat?

            Kosta

            nejsem radioamater a k flexnetu nic nevim, ale  to  propojeni
TCP/IP site po RS485 pouzivam. Je to nadefinovany jako pripojeni modemem se
statickou IP adresou. Jedinej problem je v nutnosti obejit tu hndshakovou
sequenci mezi pocitacem a modemem, kterej tam vlastne neni. Jde to bud
upravou DialUpu (teoreticky musi jit, ale nevim jak - procetl jsem vse
dostupne, ptal jsem se i v nejodbornejsich konferenci a machru/programatoru
a nikdo nevi jak na to), dalsi moznost je naemulovat ten modem softwarove na
protejsim pocitaci, pokud to pocitac je (ja mam ja ko protejsek AVR
jednochip s TCP/IP klientem, a je jich tam moc, takze to je problem, ale
zatim to tak pouzivam) a treti asi