LCD Terminal (dislplay)

Hrabanek David hrabanek
Středa Březen 17 11:45:17 CET 2004

Roman Kanovsky wrote:

> Nevite nekdo o nejakem LCD terminalu (pripojeni pres RS232), ktery by mel
> 2 - 4 radky.
> Nechce se mi to cely vymyslet. Nekde jsem to videl, ale bylo to i sklavesni
> a ta je mi nanic. Potrebuji v podstate  pres RS232 zobrazovat udaje.
>
> Dik Roman K.

 Pred 1/2 rokem jsem zde mel podobny dotaz:
potrebuji k zarizeni pripojit maly terminal
s dislejem (2x16 znaku, ceska, popripade ruska abeceda) a membranovou maticovou
klavesnici.

Komunikace po 232, 485 nebo I2C? Ted to je jeste jedno, lze to zmenit, ale asi
232.

Nemate nekdo neco pouzitelneho hotovo (i castecne)

Diky
David Hrab?nek        email: mailto:hrabanek@c3.cz
C3, spol. s r.o.      web  : http://www.c3.cz

Zde jsou odpovedi:
============= Jan Rehak==============
Hotovo asi ne, ale rad bych podobny system take udelal, pokud mozno, rad
bych sjednotil platformu...
Pripravujeme s Honzou Stankem implementaci TCP/IP na x51 myslim, ze by
bylodobre to implementovat do tohoto terminalu take...

S pozdravem
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@mobil.cz
WWW   : Http://HW.cz
=============Tomas Kapostas==============
Caf!!!
No raz, ked som potreboval v jednej aplikacii pouzit display 16x2(to je
jedno, radic je vacsinou rovnaky), tak mi to nejako nevychadzalo s
poctom noziciek, nejako sa mi nepozdavalo zneuzit tolko pinov, tak som
sa nastval & spraskal na PIC programik, ktory to obsluhuje a komunikuje
po RS232 (2400 or 9600bps automaticky detekuje), downloadne do displaya
vlastne fonty a co je hlavne, potrebuje to len jeden zivy vodic (serial
in)!.
klavesnicu to nema, potreboval som le zobrazovat, takze je to asi tak
1/2 toho, co potrebujes.

TOMI.
Pokud to chces hotove, tak to prodava firma SOFCON s.r.o. Praha pod nazvem
TERM01.
Volitelne to ma bud 232 nebo 485 rozhrani display 4*16 znaku a membranovou
klavesnici.
Kupoval jsem jeden kus pro komunikaci s regulatorem.
Je to na bazi 8052, volitelne to ma i RAM, eeprom.
Tony
Srobarova 32, 100 00, Prague 10, Czech republic
tel.: (+420 2) 71734608