laserova komunikace

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:17 CET 2004

to je zajimavej napad. A myslim, ze by to i mohlo chodit.
To eth. vedeni (pokud teda myslis TP), funguje jako diferencialni vedeni -
stejnej princip jako RS485 (popsana nekde na mobil serveru). Napetovy urovne
jsem nemeril, ale nekde na siti jsem videl datasheety k tem koncovejm
broukum. tam to bude. Nevim to jiste, ale zkus se mrknout na
LinearTechnology. Az to budes mit, tak se ozvi, taky by mne to zajimalo.

.
.