Bezdratovy mikrofon I

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:45:17 CET 2004

>Mam takovou ideu, uz jsem i neco zapojil, treba A244D ve funkci vysilace,
>nebo smesovac NE602, NE612, ktery smesuje signal krystaloveho oscilatoru
>na 90 MHz se signalem VCO asi kolem20 MHz, kde takovy VCO muze byt
>jeste pomerne stabilni.

Mozna ze to je blbost, ale co pouzit hotovy modulator, treba TDA5660. Je to sice AV modulator, ale samotny zvuk umi modulovat taky. Ma v sobe oscilator, ktery se da povesit na krystal, takze se stabilitou nebudou problemy. Jediny problem bude v tom, ze bude na vystupu dost silne kmitocet oscilatoru, ale to se da resit vystupnim filtrem.

S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi
Tel.,fax:+420 438 24117