Zarovkovy stmivac & IR DO

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:15 CET 2004

>To ne kazdy umi a ne vzdy to je nejlevnejsi. Ja vymyslel ze supliku a
>tam moc procesoru neni (board 486 nepocitam).

Takze cena: SFH506       -  60,-
                      PIC12C508 -  40,-   => tak do tyhle ceny se Ti musi
vejit ten Tvuj bastl, povidej, prehanej
                      balast           -  60,-  ???
          suma sumarum   do 200,-  =>  Ja Ti nevim, ze bys to nejak zlevnil
????? ( pokud to dokazes aspirujes na  "Skrblika  roku")

A algoritmus v celku jednoduchy:
kratka sekvence pulzu -> zmena rezimu -> rozsvecovat <> zhaset,
dlouha sekvence pulzu -> meni uhel otevreni triaku. ( v podstate integrace
pulzu )

Jednodussi je uz opravdu snad jen ta tchyne ( tedy ma bejvala urcite ne).

Kosta