Windows CE

Martin Marusak m.marusak
Středa Březen 17 11:45:14 CET 2004

Pravdepodobne se to preklada pro kazdy typ procesoru zvlast. My mame
Casiopeu od Casia,=20
nevim presne, jaky je tam procesor, ale v puvodni dodavce SW jsme meli
spatny doplnek k C++=20
(na jiny procesor) a tak jme to museli urgovat a nechat vymenit.
Takze kompatibilni je kod pro WinCE, ale prekladat se to musi dle typu
pouziteho procesoru.

Martin Marusak