unix-wins problem off-topic

DEMAX Ltd. demax
Středa Březen 17 11:45:14 CET 2004

Petr Novotny wrote:

> Na CD "Windows NT Server 4.0" je klient pro DOS pro pripojeni k WinNT4.0
> serveru lib. protokolem (TCP,IPX,NetBeui). Treba by to fungovalo i pro
> pripojeni k stupid Linuxu pres TCP/IP. (a mozna je to taky uplna blbost -
> ???)
>
> PENO

pokus sa spojazdnit "novell" klienta pod Linuxom...

Jozo

*  DEMAX spol. s r.o., Elektronicke suciastky  *
* a nahradne diely pre ciernu a bielu techniku *
*     Juzna trieda 82/2, 040 17  KOSICE 17     *
*    Tel.: +42195-760234, Fax:+42195-762100    *
* http://www.demax.sk    mailto:demax@demax.sk *