pozicia

Tomas.Kapostas@asdo.se Tomas.Kapostas
Středa Březen 17 11:45:12 CET 2004

HI!
Potreboval by som zostrojit taku srandu, pomocou ktorej by som vedel zistit
moju poziciu (x,y) na nejakom danom uzemi vzhladom na nejaky mnou vybrany
bod ( a orientaciu).
Predstavujem si to tak, ze si zvolim nejake uzemie (max 100x100 metrov)
vacsinou
exterier, mozu tam byt stromy, skaly... , tam si vyberiem ten bod (0,0), no
a teraz
za zacnem pohybovat a ta sranda mi bude pisat, zobrazovat, ukladat.... moju
poziciu
vzhladom k tomu bodu - s presnostou min. 0,5m.
GPS asi neviem pouzit, nakolko tam je vacsia tolerancia a o nejakej
vojenskej GPS
sa mi moze asi tak len snivat... :-)
Laser a ultrazvuk - no stromy, kriky...
Nemam ani potuchu, jak sa to este da bezpravitkovo, bezdrotovo riesit...
Neda sa to riesit najako radiovo??? Ze by som nejako umietnil 2,3,x
radiomajaky
s mW vykonom, nejaky prijimac by to prijal, jednocip spracoval, atd?????
alebo nemate nejaky napad???
Chcem uskutocnit nejake merania na tom danom uzemi, a potom to cele prasknut
napr. do Exelu a pod... (plosny graf) t.j. x,y a merana velicina      a mam
z toho mapu uzemia...
Dik, TOMI.