GALy

Petr Pokluda pokluda
Středa Březen 17 11:45:11 CET 2004

Pozor!!!!

programove vybaveni ve vyse uvedene knize slouzi akorat k niceni GALu
 bohuzel vlastni zkusenost).
Sveho casu jsem vedl s autory korespondenci (jsou ze Slovenska), ale zdechlo
to na jejich nezajmu se tim vubec zajimat, takze nezbylo nic nez napsat
vlastni SW, HW je pouzity z KTE (zapojeni obdobne jako ve vyse uvedene
knize). Jeden programator by byl volny (umi 16V8 a 20V8, cena cca 290Kc
vcetne kabelu k PC+SWV)
presel jsem na profi programator,  ;-)
Pokud by byl zajem, napiste mi na privatni mail, at nezatezujeme konferenci.

Petr Pokluda
pokluda@opv.czn.cz