[HW] Citac s PIC nebo ATMEL

Tony Malecky zpaul
Středa Březen 17 11:45:11 CET 2004

>S 89C2051 to v nekolika verzich delal a publikoval v cervenem AR nebo PE
>(sam presne nevim, pletou se mi) cca pred 2 az 3 roky Zajic z Pecek.
>Funguje mu to perfektne, umi to odpocet mf, ... Zkus se po tom podivat,
>pokud budes neuspesnej, bombarduj me e-mailem, zkusim to doma najit s
>cislem, rocnikem a stranou.
>Sam jsem to koupil jako stavebnici, postavil, a od te doby bez problemu
>funguje. Pokud bych mel hlasovat o nejlepsi konstrukci s 89C2051 tak je to
>muj favorit.

Nic proti tomu, konstrukce to je pekna...
Ale je tam jeden velkej prusvih, a to sice ze ten clovek na tom vydelava a
zdrojak k tomu, na to snad i zapomen..
Mimochodem, jakej na to mate nazor, co se tyka publikovani v casopisech?
Sam jsem kdysi posilal do AR prijimac selektivky s GAL16V8 a samozrejme jsem
k tomu dodal
i komentovanej zdrojak do toho GALa. Od te doby snad jen Radek OK2XDX take
dodaval ke svejm
konstrukcim zdrojaky ale jinak.......
Abych rekl pravdu, AR a Aradio nekupuju. Prave proto, ze vetsina konstrukci
s procesory neobsahuje
obsah procesoru. A vetsinou hardwarove to je nezajimavy, protoze HW autor
osidil prave proto, ze to zmakne soft. No a za soft chce autor penize na
prkno a to ani nedostanete zdrojak ale kod..
Takze co to je za Amatersky casopis? Spise to pripomina inzerci stavebnic
zdarma, naopak tem inzerentum jeste platej za clanek...
A pokud to je konstrukce v konkurzu AR tak dostane autor dalsi penize. A je
to bez zdrojoveho textu...pak snad neni co dodat...

No jak jsem rekl, AR nekupuju, a odmitl jsem i cokoli poslat...to neni
konstrukcni casopis ale inzerce...