FW: hodiny PCF8583 uz chodi

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:11 CET 2004

zdravim vas lidi,

tesne pred padem konference jsem sem posilal majlik ohledne reseni tech
problemu se %subj.
Protoze uz to do konference nedoslo a myslim, ze by to mohlo byt uzitecne,
posilam to znovu.
Pripomenu ze slo u predbihani casu asi o 10% a nekolika zmrtveni brouku
delsi dobe cinnosti.

puvodni zapojeni bylo asi takoveto - tohle se predbiha asi o 10% ( i kdyz
mereny kmitocet na krystalu je kupodivu presny)

          	+-------------------------------------+----  +5V z aplikace
		|						  |
	     \-/ dioda					  |
		V                                    +-+
	     ---	     15pF	    xtal 		 | | I2C pulupy
		|		||	     |I| 		 | | 10k
		|	  +---||-------+-|I|-+		 +-+
		|	  |	||	   | |I| |		  |
	     +-+	  |		   |	   |		  |
	     | | 1k	  |		+-----------+	  |
	     | |	  |		|		|	  |
	     +-+	  |		|		|	  |
	      |	  |	  Vcc	|		|	  |
   +--------+-------+---------|  PCF8583	|-------+-----  I2C do aplikace
   |BAT	|			|		|
 + |3V6    ---\			|		|
 -----     / \			+-----------+
  ===	     --- 				|GND
   |		|ZEN				|
   |		|3V6				|
  ---	     ---			     ---

a takhle to ma byt aby to chodilo dobre (i kdyz jeste jsem to vlastne 100%
neotestoval pri vypnuti atd)

          	+-------------------------------------+----  +5V z aplikace
		|						  |
	     \-/ dioda					  |
		V                                    +-+
	     ---	     15pF	    xtal 		 | | I2C pulupy
		|		||	     |I| 		 | | 10k
		+-------+---||-------+-|I|-+		 +-+
		|	  |	||	   | |I| |		  |
	     +-+	  |		   |	   |		  |
	     | | 470  |		+-----------+	  |
	     | |	  |		|		|	  |
	     +-+	  |		|		|	  |
	      |	  |	  Vcc	|		|	  |
   +--------+       +---------|  PCF8583	|-------+-----  I2C do aplikace
   |BAT	|			|		|
 + |3V6    ---\			|		|
 -----     / \			+-----------+
  ===	     --- 				|GND
   |		|ZEN				|

Problem je evidentne v tom, ze me nenapadlo podivat se do datasheetu jaky je
povoleny max proud do I2C a ten jsem evidentne presvihnul :-(((((((  A tahle
divne se to projevuje.

Diky vsem zucastnenym, zejmena Karlovi Strobachovi, kterej me na tuhle
myslenku privedl.....

BTW: jaky zapojeni pouzivate pro tenhle obvod a jeho zalohovani???? Mate
neco overenyho?

											bye zdvorak