GALy

Medusa medusa
Středa Březen 17 11:45:11 CET 2004

Ahoj,

Mam jak programator, tak i program, je mozno ho poskytnout.
Umi ale programovat pouze obvody LATTICE, ale beha to pekne...

Jeste tak mit nejakej kloudnej prekladac do JEDEC formatu...

S pozdravem
                        Medusa

-----Původní zpráva-----
Od: Libor Kavan <lkavan@sineko-v.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 3. února 1999 20:35
Předmět: Re: GALy

>No ja jsem se dival do katalogu GM na ceny a tenhle GAL je tam nejlevnejsi
a navic mam planek na programator, bohuzel soft je pry na diskete, ktera se
dodava ke knizce 'Programovatelna logicka pole' a tu se mi zatim nepodarilo
sehnat :-(
>Jestli pro tenhle ucel existuje neco lepsiho a _hlavne_ levnejsiho, rad se
necham poucit ...

>To bohuzel zatim neumim posoudit, zatim vubec nemam paru o tom, jaxe tech
pozadovanych funkci dosahne ani jaxe to zapisuje do toho pavouka. Musim asi
sehnat nejdriv tu knizku. OrCAD ma nejakou podporu pro prog. logiku, ale to
se mi zatim nepodarilo spustit :-(((.