[HW] Citac s PIC nebo ATMEL

Michal Vanka vanka
Středa Březen 17 11:45:11 CET 2004

PE 5/97

> Nic proti tomu, konstrukce to je pekna...
> Ale je tam jeden velkej prusvih, a to sice ze ten clovek na tom vydelava a
> zdrojak k tomu, na to snad i zapomen..

Nic nebrani tomu, aby si clovek napsal ten soft sam :). Treba ho to
po par hodinach ladeni prejde a ten CPU si za 500 koupi. A nebo se
trochu podiva po webu a najde na http://www.qsl.net/ok2pid/citac/citac.html
celkem peknou konstrukci i se softwarem (nadsenci jeste nevymreli).

Objevil jsem to tyden po tom, co mi prisla postou stavebnice citace od Zajice...

Michal.