GALy

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:11 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Tom Supka <TomSupka@bigfoot.com>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 4. února 1999 19:33
Předmět: RE: GALy

>Soucasne PALy maji standardizovanou architekturu a tak se pri programovani
(napr. ATF16V8) pouziva "standardni >PLD programátor" :-(. Z fyzickým
programovanim asi neni problem - naprogramovani par spojek, ale slozitejsi
je PLD >kompilátor, který z pozadovanych logickych fci vyrobi fce
"pouzitelne" pro naprogramovani. Chtelo by to sehnat hw >schema toho
"standardniho" programatoru.

>Jake mate zkusenosti se spotrebou GALu? Potreboval jsem to do baterioveho
zapojeni a 50mA (resp.20mA) mi prislo >fakt moc - existuje nejaka
alternativa?

>Tom Supka

Nejde mi o kompilator z log.funkci do JEDEC souboru, ten je bezne dostupny a
pripadne mohu i poskytnout.
Vylozene se mi jedna o vlastni paleni svabu, tedy z JEDEC souboru => do
svabu. Prave k tomuhle nemuzu
sehnal zadny blizsi popis.

A co se tyka spotreby, ispGAl od Lattice jsou snad skromnejsi.

Kosta