Par dousek

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:10 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Tony Malecky <zpaul@mbox.vol.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 5. února 1999 15:37
Předmět: Re: Par dousek k "Re: [HW] Citac s PIC nebo ATMEL"

>Takze zaverem, Kosto nic osobniho proti tobe, mas na vec proste jen jinej
nazor a vidis to
>z jineho uhlu nez na. Nic proti tomu, nakonec i tvoji ustrednu jsem videl,
a pokud teda rikas, ze
>zdrojak jsi ochoten prenechat, byl bych prvni zajemce... Hi Ale proto jsem
to nepsal...

>Tony Malecky OK1HMA
>Usti nad Labem

Nema cenu se hadat, to opravdu nic neresi. Osobne se mi cenova politika AR
taky nelibi, ale to je vcelku jejich
problem. Nemam zajem kompletovat stavebnice, ani palit procesory. Nebavi me
to a nemam na to cas. Jsem ochoten
delat i zadarmo, pokud to je zajimave a bude to mit nejaky efekt. Ale
zoufale nesnasim delat ze sebe vola.
Rika se, ze clovek je tvor vybaveny schopnosti se ucit. No a ja jsem se jiz
poucil.

Pises, ze soft jsi si schopen napsat sam, ale je ti lito prace jednou jiz
vynalozene. Tak navrhni nejaky otevreny projekt,
bude-li to zajimave rad se zapojim. Ale neplac pak nad neochotou druhych,
nebo ze Tvou praci zuroci nekdo jiny.

A nebo se zapoj do neceho navrhovaneho (ted se tu treba objevilo ovladani
CDRom-ky)

Jinak, momentalne me zivi soft pod Woknama,  jednocipy jsou pouze bokovka,
takova ta citova zalezitost.

Kosta   .

PS: Kontrolni otazka: Nac Ti bude soft k PBU ?