AMARO

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:10 CET 2004

hi lidi,
tak pripojim svuj nazor do slusne se rozvijejici hadky na tema AMARO. Myslim
ze vsichni se shodneme na tom, ze Kosta a jeho clanky jsou pro amaro jasnym
plus. Do nedavna jsem to kupoval jen kvuli reklamam a nejaky zajimavy
pripevek byl opravdovou vyjimkou. Jsem moc rad, ze tam prisel Kosta a uroven
toho casopisu skutecne pozdvihnul. I kdyz tam nejsou zdrojaky (coz u
slozitejsich konstrukci chapu, i kdyz me to mrzi) jsou tam nektere zajimave
figly, ktere se proste hodi. (ja jsem napr. do nedavna netusil jak spravne
pripojit nejaky cislicovy obvod na telefoni sit - ted uz to vim..). Na
druhou stranu mi pripada nesmyslne uvadet konstrukce na kterych neni opravdu
vubec nic, pouze procesor a ten je bez zdrojaku (napr. cislicovy zamek -
procesor, u nej klavesnice, krystal, a relatko). Tyhle "plane" konstrukce
pouze zabiraji misto - mozna by stacil inzeratek "prodam cislicovy zamek" -
clovek si ten procesor musi stejne koupit.
Melo by byt na redakci aby posoudila co je prinosne a zajimave a co je k
nicemu.
A s tim publikovanim zdrojaku se opet priklanim spis ke Kostovi. Zdrojak na
"elektronickou kostku" bych asi uvedl, ale pokud bych mel neco, kde by na me
drine zacal nekdo vydelavat (a tim si u nas muzete byt jisti), tak bych to
samozrejme prodaval jako hotove procesory.
Nema cenu se odvolavat na to, ze je to "amaterske radio". "Amaterskych"
konstrukci uz bylo dost. Dekuji kostovi za jeho profesionalni praci. Ten
clovek fakt umi.
A ted mne kamenujte.
									bye zdvorak