Jog dial

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:45:09 CET 2004

> Nevim sice, jestli se to prodava, ale kdybych mel neco takoveho vyrobit,
> asi bych pouzil podobny princip jako je u mysi.
> Tj. kolecko s dirkama (vrtulka), LED dioda a dva fototranzistory, ktere
> budou umisteny tak, aby otacenim kolecka vzikala sekvence
>
>  0 0
>  0 1
>  1 1
>  1 0

Na to se da rozebrat mys - pri cene cca 200 stribrnych dostanes 2
mechaniky.

> cimz se rozlisi smer otaceni. Myslim, ze na vyhodnoceni neceho takoveho
> ani neni potreba jednocip.

jo, kdysi vysel navod s multiplexem 2x1ze4, davalo to na vystupu
Up a Down pulzy - bud na kazdou zmenu vstupu, nebo na polovinu
cyklu nebo na celej cykl (2 prepinace).
Ted jsem to nasel bylo to v ST2/93, na vstupu 4030 jako MKO a za
tim 74LS253.

Jarda

Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962