AMARO

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:09 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Stanislav Češka <sceska0@seznam.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 7. února 1999 20:33
Předmět: RE: AMARO

>No to snad nemyslis vazne. Nech si v hlave probehnout nazev casopisu,
>ktereho se tahle cela polemika tyka. Amaterske Radio.... ___AMATERSKE___
>Radio !!!!!

Fajn, chapu-li to dobre, je naprosto koser, pokud ve sve profesi zurocim
praci nekoho jineho,
protoze jsem to objevil v ___AMATERSKEM___ casopisu. Je mi lito, ale tohle
uz neni nazor, ale naprosta
....... , vlaste sorry No comment.

Vite, vazeni oponenti, nikoho z Vas vlasne jeste asi nenapadlo, proc to tak
vlastne je. Proc ma AMARO tak nizkou uroven, proc je tam tak zoufaly
nedostatek konstukci a tak mnoho reklamy. Pokuste se nad tim zamyslet,
pokuste
si spocitat co takovy casopis musi delat aby vubec mohl existovat. Pak mozna
prestanete kamenovat lidi, kteri
venuji kvanta casu, energie a prostredku jen pro tu chymeru casopisu, ktery
neco dokaze i druhym dat.
Osobne (vzhledem k mym zajmum) povazuji za vzor casopisu C.Cellar, podivejte
se na jeho web. A pak se mi pokuste
vysvetlit pro koho ten casopis je, pro profesionaly mebo amatery.

Howg, timto osobne koncim tuto hodnotnou debatu.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Vlasne ne, jen mala poznamka. Mozna me tu nekdo pouci co to je vlastne
amaterske a profesionalni.
Asi jsem to doted zle chapal. Vzdy jsem si myslel, ze mohu mit profesionalni
pristup i k naprosto
amaterskym konstrukcim. Tim chci naznacit, ze osobne chapu 'PROFESIONALNI'
jako synonymum
ke slovum 'zodpovedny', 'odborny', 'spolehlivy', ......
Nyni jsem vsak zacal chapat, ze PROFESIONALNI je za stribrne, AMATERSKY je
za hubicku.
Dekuji za objasneni, opet jsem trochu zmoudrel (hi).

Kosta