Jog dial

Stanislav Èeška sceska0
Středa Březen 17 11:45:09 CET 2004

> Nevim sice, jestli se to prodava, ale kdybych mel neco takoveho vyrobit,
> asi bych pouzil podobny princip jako je u mysi.

Diky za radu, to je dobry napad... To by se dalo vyhodnotit i kombinacnimi
obvody (ja to zatim videl jen jako prepinac). Ale popravde receno se opravdu
divim, proc se vzrustajici oblibou jednocipu tyto ovladaci prvky nejsou
beznym sortimentem (kdyz uz klavesnice jsou). Sice jsem cetl v teto
konferenci poznamku o tom, ze to do sortimentu pro konstruktery vlastne
nepatri, ale podle meho nazoru je cas to do tohoto sortimentu zaclenit.

Regards, Stanislav Ceska