AMARO

Tomas 'Edison' Dresler DRESLET

> dispozici zanicenemu bastliri, proti tomu asi nikdo nebude. Bohuzel, je
> spousta lidi, kteri se radi prizivuji na praci druhych a tak proc jim to
> usnadnovat. Ale to zalezi na nazoru, kazdy mame jiny.
>
> s pozdravem
>   Karel

Napadaji me dve reseni: bud si nechat i vlastni free konstrukci
patentovat a pak stihat cloveka, ktery to prodava bez meho souhlasu
(viz spousta shareware) - coz je hodne krkolomne, drahe a narocne na
cas, nebo: okazale dat najevo, ze to, co nekdo prodava za drahe
penize, je volne ke stazeni, sehnani atd. na I'netu, postou za
posilaci naklady nebo treba i v tom Amaterskem Radiu. Kdovi, zda
potom nezkrachuji :-)
Z toho vyplyva vytvoreni nejake centralnejsi databaze ruznych free
reseni a moznosti stazeni potrebnych dokumentu. Vezmete si, kolik
hezkych zapojeni se vali free jen na ceskem Webu.

Na druhou stranu, ten obchodnik zase setri vas cas. Sezene soucastky,
doda plosny spoj, naprogramuje procesor. Pak by ovsem mel prodavat
skutecne jen SVOU praci a naklady, nikoli volne dostupne reseni. Ta
databaze reseni by tomu podle mne napomohla.

Vivat HW server (sorry, tohle si nemuzu odpustit :-))

      S pozdravem

         Tomas "Edison" Dresler

E-mail: edison@hw.cz
nebo:   dreslet@feld.cvut.cz