vystup na SB

Petr Simandl p21s
Středa Březen 17 11:45:08 CET 2004

>dulezite. Moje zvukova karta (SB 16 Value PnP) ma pouze jeden vystup a
ten
>je zesilovan protoze to facha i na pasivni bednicky. Ale ja potrebuji
>nahravat z pocitace (CD & MP3) na kazetu a bojim se abych magnetofon
>neodpalil.

Zdravim,
  jde asi o levnejsi typ karty. Kazetak zarucene neodpalis. Jedine
co bude na zavadu, je to, ze vykonovy obvod zbytecne prida do
vysledneho zvuku sum. Kdyz se ti podari najit na karte misto, kde
je linkovy vystup, tak pouzij ten. Nekdy je mozne prepnout
na vystupniho jacka typ signalu (linkovy/repro) pomoci jumperu.
Mrkni se na to manualu a nebo primo na kartu, jestli tam je.

  Petr Simandl
  http://www.micro.feld.cvut.cz/~simandl
  http://members.xoom.com/simandl